Preču garantija un atgriešana
Ja pēc mēbeļu piegādes esat konstatējis ražošanas vai piegādes defektu, lūdzam neuztraukties.
Mēs garantējam ātru un efektīvu problēmu risināšanu.
Lai paātrinātu šī procesa gaitu, aicinām nosūtīt defekta fotogrāfijas uz mūsu e-pasta adresi [email protected] vai izmantojot e-atgriešanas pieteikuma formu mūsu mājas lapā PREČU ATTEIKUMI.
Detalizētu informāciju par garantijas servisu varat saņemt arī zvanot uz tālruni +37125755739 vai sūtot e-pastu uz [email protected].
Jums ir tiesības atgriezt iegādāto preci 14 kalendāro dienu laikā no saņemšanas brīža.
Samaksātā summa tiks pilnībā kompensēta.
Lai veiktu preces atgriešanu, lūdzam ievērot šādus kritērijus:
- Precei ir jābūt oriģinālajā iepakojumā.
- Prece nedrīkst būt bojāta jūsu vainas dēļ.
Ja atgriežat preci kvalitātes defekta dēļ, mēs to nomainīsim vai kompensēsim jums iztērēto summu pilnībā. Preču atgriešana jāveic uz mūsu noliktavu Valmieras ielā 2,Rīgā, LV-1009, Latvijā.
Naudas atgriešana notiks 10 darba dienu laikā vai citā laika periodā, pēc iepriekšējas vienošanās.
24 Mēnešu kvalitātes garantija
Katras prece detalizācija ir aprakstīta mūsu tīmekļa vietnē, un tām ir 24 mēnešu ražotāja garantija.
Lūdzam pirms mēbeļu montāžas pārliecināties par to kvalitāti un atbilstību norādītajiem parametriem.
Garantijas noteikumi:
- Montāžu veikt saskaņā ar instrukcijām.
- Prece ir izmantota saskaņā ar tās paredzēto mērķi un ir pareizi uzturēta.
- Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas izraisīti pēc jūsu vainas vai ārējiem apstākļiem.
Garantijas zaudēšanas gadījumi:
- Ja montāžas instrukcijas nav ievērotas.
- Ja prece ir bojāta jūsu vainas dēļ.
- Ja prece ir bojājusies dēļ neparedzētiem apstākļiem (force majeure).
Ja esat konstatējis defektu garantijas periodā, lūdzam sazināties ar mums, zvanot uz +37125755739 vai sūtot e-pastu uz [email protected].
Defekta novēršanu vai preces nomaiņu veiksim 10-15 darba dienu laikā pēc jūsu pretenzijas apstiprināšanas.