Skandi Mēbeles
Jūsu grozs

Privātuma politika

PRIVĀTUMA POLITIKA


Kontaktinformācija saziņai ar Pārzini

Kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos ir: [email protected].

Juridiskā adrese: Tukuma nov., Tukums, Zvirgzdu iela 8, LV-3101, Latvija

Faktiskā adrese: Dārzciema iela 91, Rīga, LV-1073, Latvija

Tālrunis: +371 25755739


Pārzinis, kas apstrādās, Jūsu personas datus apstrādās:

SIA “RAECO” (turpmāk tekstā Pārzinis), Vienotais reģistrācijas Nr. 40103395036, Juridiskā adrese: Tukuma nov., Tukums, Zvirgzdu iela 8, LV-3101, Latvija, kas patstāvīgi nosaka personas datu apstrādes nolūkus un līdzekļus. 

Pārzinis nosaka personas datu apstrādes mērķus un apstrādes līdzekļus, piemēram, zīmolvedības, tirgvedības, finanšu, personāla u.c. administratīviem un uzņēmējdarbības, preču, pakalpojumu, klientu, piegādātāju un sadarbības partneru attiecību pārvaldības nodrošināšanai.

Pārzinis ir patstāvīgi atbildīgs par personas datu apstrādi saviem mērķiem, piemēram, līgumsaistību izpildei, datu apstrādei mazumtirdzniecības u.c. nolūkiem.


Pārzinis apstrādā personas datus šādiem mērķiem:

1. Pakalpojumu sniegšanai un preču pārdošanai veikalā klātienē un pārziņa uzturētajās tīmekļa vietnēs:

https://skandimebeles.lv, https://skandibaldai.lt, https://skandimoobel.ee ar nolūku identificēt klientu, apkalpot klientu, noslēgt pirkuma līgumu, distances līgumu, piegādāt preci un administrēt norēķinus. Minētā nolūka ietvaros Mēs varam sazināties ar Jums, izmantojot Jūsu sniegto kontaktinformāciju (telefona numuru, e-pasta adresi, pasta adresi, kā arī izmantojot SMS paziņojumus, lai informētu Jūs par veikto pasūtījumu virzību). 

Šo datu apstrādes tiesiskais pamats: Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (turpmāk – Regula) Regulas 6.panta 1.punkta b) punkts: apstrāde ir vajadzīga līguma, kura līgumslēdzēja puse ir datu subjekts, izpildei vai pasākumu veikšanai pēc datu subjekta pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas, Regulas 1.panta f) punkts – uzņēmuma leģitīmās intereses – pakalpojuma uzlabošana; kā arī Regulas 6.panta 1.daļas c) punkts: apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz pārzini attiecināmu juridisku pienākumu – uzņemto saistību izpilde un grāmatvedības kārtošana, atbilstoši Latvijas Republikas Likumam par grāmatvedību, Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumam, MK noteikumiem nr.585 “Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju”, Civilprocesa likums u.c. Grāmatvedības uzskaites dati tiek glabāti 5 gadus, vai saistību neizpildes gadījumā līdz 10 gadiem.


2. Pārziņa pēc pārdošanas serviss (garantijas un pēc garantijas serviss) nodrošināšanai, mēbeļu ražošanas un/vai tirgošanas procesā, kas ietver mēbeļu izgatavošanu, piegādi un uzstādīšanu, kā arī garantijas un pēc garantijas servisa pakalpojumu sniegšanu, tiek piedāvāti šādi pakalpojumi:

  • Mēbeļu garantijas un pēc garantijas remonts, mēbeļu profilaktiskā apkope, problēmu risināšana Skandi Mēbeles mēbeļu noliktavā, izbraukumi pie klientiem, mēbeļu nomas līgumu apkalpošana un klientu pieteiktu mēbeļu remonta pakalpojumu sniegšana, kā arī mēbeļu uzstādīšanas un piegādes organizēšana.
  • Pakalpojumu sniegšanas dokumentācija tiek veidota manuāli vai izmantojot uzņēmuma iekšējo dokumentācijas sistēmu, kas nodrošina informācijas uzskaiti par veikto darbu, apjomu un norises gaitu. Tas ļauj klientam iegūt pārskatu par remontu un apkalpošanas procesu.

Šo datu apstrādes tiesiskais pamats ir: Regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts: apstrāde ir vajadzīga līguma, kura līgumslēdzēja puse ir datu subjekts, izpildei vai pasākumu veikšanai pēc datu subjekta pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas, kā arī Regulas 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts: apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz pārzini attiecināmu juridisku pienākumu – Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 16. pants.

Remontu aktu un mēbeļu remonta izpildes risinājuma apraksts glabājas 2 gadus, bet klientu pieņemšanas akts un pavaddokumenti glabājas 5 gadus. Servisa sadarbības līgumi un tehniskās apkalpošanas līgumi ar juridiskām personām glabājas 10 gadus mūsu leģitīmo interešu nodrošināšanai, un dati dokumentācijas sistēmā glabājas 5 gadus.


3. Finanšu, grāmatvedības un personāla uzskaitei - ar nolūku grāmatvedības uzskaite, resursu plānošana, sniegto pakalpojumu uzskaite, apmaksa, nodokļu, parādsaistību administrēšana; saņemto preču/pakalpojumu uzskaite, apmaksa; darba attiecību ar darbiniekiem nepieciešamās informācijas uzskaite, darba samaksas uzskaite; norēķinu ar uzņēmumu uzskaite. 

Šo datu apstrādes tiesiskais pamats: Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (turpmāk – Regula) 6.panta 1.daļas c) punkts: apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz pārzini attiecināmu juridisku pienākumu – uzņemto saistību izpilde un grāmatvedības kārtošana, atbilstoši Latvijas Republikas Likumam par grāmatvedību, Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumam, MK noteikumiem nr.585 “Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju”, Darba likums, nodokļu un citu valsts noteikto obligāti veicamo iemaksu regulējošie tiesību akti (VSAOI, IIN), Civilprocesa likums (ieturējumi). Grāmatvedības uzskaites dati tiek glabāti 5 gadus, vai saistību neizpildes gadījumā līdz 10 gadiem.


4. Administratīvo un juridisko lietu administrēšanai, lietvedības kārtošanai, ar nolūku ienākošās un izejošās korespondences kārtošana, dokumentu uzskaite un administrēšana, lai noslēgtu vai izpildītu ar Jums noslēgtu līgumu, izpildītu Mums uzliktus juridiskus pienākumus, kā arī gadījumos kad šādas darbības nepieciešamas Mūsu vai trešo personu leģitīmo interešu ievērošanai. 

Šo datu apstrādes tiesiskais pamats: Regulas 6.panta 1.daļas c) punkts: apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz uzņēmuma attiecināmu juridisku pienākumu, kas noteikts ārējos tiesību aktos - Komerclikumā, Civillikumā un citos ārējos tiesību aktos; uzņemto saistību izpildei. Dati tiek glabāti līdz 10 gadiem.


5. Personāla administrēšanai, ar nolūku Pārziņa darbinieku personāla attīstības vadība, motivācijas sistēmas un atalgojuma vadība, personāla profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanas un darba tiesisko attiecību administrēšana, trauksmes cēlāju lietvedības kārtošana, labvēlīgas, lojālas komandas un pozitīva mikroklimata veidošana kolektīvā.

Šo datu apstrādes tiesiskais pamats: Regulas 6.panta 1.daļas c) punkts: lai izpildītu uz Pārzini attiecināmu juridisku pienākumu, kas noteikts ārējos tiesību aktos - Darba likums, Likums par Grāmatvedību, kā arī Regulas 6.panta 1.daļas a) punkts: datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei vienam vai vairākiem konkrētiem nolūkiem. Dati tiek glabāti no 1 līdz 75 gadiem, ievērojot tiesību aktos noteikto glabāšanas termiņu.

Personāla atlases dokumenti bez darba tiesisko attiecību nodibināšanas, tiek glabāti 4 mēnešus.


6. Videonovērošanai birojā/veikalā/noliktavā, ar nolūku Pārziņa īpašuma un personu drošībai, zādzību un krāpniecisku darbību novēršanai Pārziņa noliktavās un veikalos, noziedzīga nodarījuma fiksēšanai, iespējamo likumpārkāpēju identificēšanai.

Šo datu apstrādes tiesiskais pamats: Regulas 6.panta 1.daļas f) punkts - Pārziņa leģitīmo interešu ievērošanai – īpašuma un personu drošība, novērst krāpniecības, vērsties valsts pārvaldes un operatīvās darbības iestādēs un tiesā savu tiesisko interešu aizsardzībai, pakalpojumu sniegšanas efektivitāte. Videonovērošanas nolūks – īpašuma un personu drošība, atbilst sabiedrības kopīgai interesei kā  uzņēmuma leģitīmai  interesei un tādejādi tā ir būtiskāka par atsevišķa indivīda - datu subjekta tiesību ierobežojumu.

Videonovērošanas ierakstu dati tiek glabāti līdz 30 dienām. Ja dati iepriekš ir pieprasīti no kompetentām valsts vai pašvaldību institūcijām vai ir konstatēti drošības pārkāpumi, datus uzglabā pēc nepieciešamības. 


7. Pārziņā mājaslapu www.skandimebeles.lv, www.skandibaldai.lt, www.skandimoobel.ee funkcionalitātes nodrošināšanai, sīkdatņu apstrāde, apmeklējuma vēstures analīze, ar nolūku uzlabot vietnes funkcionalitāti, uzlabot mājas lapas satura kvalitāti un pielāgotu vietni  lietotāju vajadzībām. Šo datu apstrādes tiesiskais pamats ir pārziņa leģitīmās intereses un/vai Jūsu piekrišana (Regulas 6. panta 1. punkta a un f apakšpunkti). Sīkāk skatieties sadaļā Sīkdatņu politika.

9. Komerciālo paziņojumu izsūtīšanai, ar nolūku informēt Jūs par mūsu pakalpojumiem, precēm un īpašajām akcijām, šo datu apstrādes tiesiskais pamats: Regulas 6.panta 1.daļas daļas a) punkts: datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei vienam vai vairākiem konkrētiem nolūkiem. Klienta dotā piekrišana komerciālu paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz tās atsaukumam (arī pēc pakalpojumu līguma izbeigšanās). Klients jebkurā laikā var atteikties no turpmākas komerciālo paziņojumu saņemšanas kādā no šādiem veidiem:

  • nosūtot e-pastu Pārzinim uz adresi [email protected];
  • izmantojot komerciālajā paziņojumā paredzēto automatizēto iespēju atteikties no turpmāku paziņojumu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikšanās norādes attiecīgā komerciālā paziņojuma (e-pasta) beigās. Pārzinis pārtrauc komerciālo paziņojumu sūtīšanu, tiklīdz tiek apstrādāts Klienta pieprasījums atsaukt piekrišanu komerciāliem paziņojumiem.
  • Labojot uzstādījumus savā profilā skandimebeles.lv mājaslapā.

10. Citiem specifiskiem nolūkiem, par kuriem Klients tiek informēts brīdī, kad sniedz attiecīgus datus Pārzinim.

 

Kādā veidā mēs saņemam Jūsu personas datus un kādēļ Jums ir jāsniedz savi personas dati

Personas datu mēs saņemam no Jums  tieši, veicot preces / pakalpojuma iegādi veikalā / Pārziņa tīmekļa vietnēs, kā arī, kad apmeklējat mūs faktiskajā adresē veikalā / Pārziņa ar videonovērošanas kameru veiktie ieraksti un tīmekļa vietnes un aplikāciju sīkdatnes, sarakstē utml. 

Datu sniegšana ir nepieciešama, lai mēs spētu Jums nodrošināt atbilstošu, kvalitatīvu pakalpojumu un lai izpildītu uz mums attiecināmus tiesību aktos noteiktus juridiskus pienākumus. Noteiktos gadījumos informācijas nesaņemšana var apgrūtināt vai padarīt neiespējamu pakalpojumu sniegšanu. 

Personas datu saņēmēji

Pārzinis neizpauž trešajām personām personas datus vai jebkādu pakalpojumu sniegšanas un līguma darbības laikā iegūtu informāciju, izņemot:

  • ja attiecīgajai trešajai personai dati jānodod noslēgtā līguma ietvaros, lai veiktu kādu līguma izpildei nepieciešamu vai ar likumu deleģētu funkciju (piemēram, bankai norēķinu ietvaros, zvērinātam revidentam);
  • saskaņā ar personas, kuras dati tiek nodoti, skaidru un nepārprotamu piekrišanu – lūgumu:
  • preču piegādes gadījumos Kurjera pakalpojumu kompānijai;
  • Pārējos normatīvajos aktos paredzētajām institūcijām, vai pēc viņu pamatota pieprasījuma, ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apjomā.
  • Pārziņa likumīgo interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās valsts institūcijās pret personu, kura ir aizskārusi Pārziņa likumīgās intereses.
  • Parzinis var saviem sadarbības partneriem (apstrādātājiem) noteiktu darbību veikšanai nodot personas datus tādā apmērā, kādā tas nepieciešams konkrēto uzdevumu izpildei. Parziņa sadarbības partneri sniedz garantijas, kas nodrošina personas datu apstrādi un aizsardzību saskaņā ar Pārziņa prasībām.

Pārzinis nenodod personu datus uz trešajām valstīm (tas ir, uz valstīm ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas), ja vien tas nav tieši saistīts ar pakalpojumu sniegšanu trešajā valstī. Ja pakalpojuma sniegšana prasa personas datu nodošanu uz trešo valsti, tad Pārzinis nodrošina tiesību aktos noteikto drošības garantiju saņemšanu un tiesisko pamatu datu nodošanai.

Jūsu personas dati netiek izmantoti automatizētu lēmumu pieņemšanā.

Tiesības piekļūt saviem personas datiem

Jums ir tiesības saskaņā ar normatīvajiem aktiem pieprasīt  piekļuvi Jūsu personas datiem, veikt to labošanu, pieprasīt dzēšanu vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz Jums, vai tiesības iebilst pret apstrādi (tajā skaitā pret personas datu apstrādi, kas veikta pamatojoties uz Pārziņa likumīgajām (leģitīmajām) interesēm), kā arī tiesības uz datu pārnesamību. šīs tiesības īstenojamas, ciktāl datu apstrāde neizriet no pienākumiem, kas ir uzlikti ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

Pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu var iesniegt:

  • rakstveida formā klātienē Pārziņa juridiskajā vai faktiskajā adresē, uzrādot personu apliecinošu dokumentu;
  • elektroniskā pasta veidā (nosūtot e-pastu uz šajā dokumentā norādītajiem adresātiem), parakstot pieprasījumu ar drošu elektronisko parakstu.

Pārzinis nodrošina datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar normatīvajiem aktiem, un sniedz informāciju, ko var apkopot par saprātīgiem līdzekļiem. Personas iebildumu gadījumā Pārzinis veic nepieciešamās darbības, lai iebildumu atrisinātu. Tomēr, ja tas neizdodas, Jums ir tiesības vērsties uzraudzības iestādē - Datu valsts inspekcijā.

Vairāk informācijas: https://www.dvi.gov.lv/lv/iestades-kontakti


Kā Jūs sniedziet piekrišanu Jūsu datu apstrādei un kā šo piekrišanu atsaukt

Personas sniedz savu piekrišanu  personas datu apstrādei rakstiski, mutiski vai ar noteiktu konkrētu savu brīvu un informētu rīcību. Personai ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt datu apstrādei doto piekrišanu paziņojot par to elektroniski uz e-pastu. Tādā gadījumā turpmāka datu apstrāde, kas balstīta uz iepriekš doto piekrišanu konkrētajam nolūkam, turpmāk netiks veikta. Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā, kad piekrišana bija spēkā. Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic, pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem.


Citi noteikumi

Pārziņu mājaslapā var tikt ievietotas saites uz trešo personu interneta mājaslapām, kurām ir savi lietošanas un personas datu aizsardzības noteikumi, par ko Pārzinis nenes atbildību.


Pārziņa Privātuma politikā periodiski var tikt veikti grozījumi, publiskojot tās aktuālo versiju Pārziņa mājaslapā. Jums vienmēr ir pieejama aktuālākā privātuma politika.